Saturday, April 14, 2012

Annyeonghasaeyo!

Assalamualaikum,peace be upon you citizens of the Earth! *bajet blog worldwide je

hari ni aku just nak story2 pasal sorang budak Korea ni.. nama dia Yeo Jin Goo..tahu tak kenapa aku panggil dia budak instead of mamat or whatever?sebab aku 7 bulan lagi tua dari dia! -eleh,7 bulan jerr- 1st aku tengok dia kat dalam epop..mulamula aku tengok gambar dia,aku mcm 'oh okay la,hensem jugak mamat ni'..sekali aku tengok tarikh lahir dia,mak aihh 13.08.1997! muka macam dah 20 tahun hidup!
muka tua kan?

pastu nak cakap lagi yang bulan nii aku tak sabar gila nak tunggu citer  Rooftop Prince..serious ni la citer korea yang first buat aku gila..mana taknya,bila aku tahu yang citer tu dah nak keluar bulan nii depan ayah aku menjerit..mana pernah aku macam tu..sebelum ni datanglah Shinee,Super Junior ke apa ke,takdenya  aku nak jerit..mesti control ayu macho..tapi yang ni boleh pulak aku gedik.. sebab apa?

1st : kalau korang baca synopsis memang macam interesting sangat..pastu dia citer kelakar tau..cek dah la suka habeh citer romantic comedy..
ni dia punya main cast

2nd : my Micky Park Yoochun jadi hero dalam citer ni..aaaa,bestnya!
sukanya!sukanya!comelnya! *hantu gedik dah merasuk,hehehe

citer ni pasal sorang putera(Yoochun) dari Joseon era which is 'zaman dulu-dulu'  yang travel pergi future,Seoul 2012 so bayangkanlah macam mana..Seoul dah la maju gila kan mesti lawak bila dia cuba fit in dengan zaman sekarang punya style..dia  pergi future sebab nak cari awek/wife dia yang dah mati..bila sampai tahum 2012 dia jupa sorang girl ni yg muka sejibik macam awek/wife dia,so dari situ la kisah nya bermula..

citer ni dah start dah kat internet..aku memang nak tengok tapii internet 'laju' macam ulat bulu so terpaksa la aku tunggu dia air kat SBS..haishh 6 hari lagi..

p/s : aku baru perasan Emanuel ngan Naim kacak plus smart bila pakai uniform Kadet Polis yang full tu,hehehe *bila gatal mula bersuara..

1 comment:

  1. Mamat yang mcm dah dua puluh tahun hidup tuu, bdate dia sama ngan aku... :-)

    ReplyDelete