Saturday, December 8, 2012

The Pianist

Assalamualaikum awak2 sume...rindu nye blog, tpi tu la, setiap kali on blog time tu jugak la idea aku nak main sorok2 ngan aku, gedik je idea ni..

Korang2, kenal tak Yiruma? Dia ni pianist from South Korea, tapi nama mcm japanese, terkonfius aku dulu..aku start kenal dia bila aku tengok Strong Heart..mula2 MC panggil dia Yiruma, aku fikir hebatnye org Jepun ckp korea...n then si Yiruma ni citer la yg dia sebenarnya org Korea, bapak dia yg letak nama Yiruma tu, org selallu konfius dia org jepun blablabla semua tu..

And MC tu puji dia melambung2 kata dia pianist yg memang gila hebat..aku pun try la bukak kat YouTube and guess what? dia memang hebat siott...berjuta orang tgk video lagu dia..susunan lagu dia pulak teramat sangat la indah..aku sampai nak nangis dengar Kiss The Rain..lagu dia memang boleh buat aku terjiwang sekejap :)

http://sorina1923.blogspot.com/2009/04/yiruma.html

lepas dah dengar byk lagu Yiruma ni, mula la aku berangan nak amik kelas piano n then main lagu dia..serious, aku dari dulu lagi nak masuk kelas piano, tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..sampai sekarang tak masuk2.. dengar je la yang aku mampu buat, haishh...#mengeluh je aku nii, tak bagus sunggoh

No comments:

Post a Comment