Friday, December 21, 2012

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh :)

semakin hari, semakin malas nak bukak blog...ye la, mula2 bukak fb, then bukak  twitter then nak bukak blog dah malas..haha, selebriti mmg camni #akumerepek

hmm, nak ckp terima kasih banyakbanyakbanyakbanyakbanyak kali seratus ribu pada anda anda dan anda yang mendoakan kejayaan cek dalam PMR..Alhamdulillah, dapat apa yang aku tak expect, A lurussss, hehehe, straight A's, Alhamdulillah..and to my fellow Bestarians, thank u verrrrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyyyyy much for being the awsomest brothers and sisters, yang selalu ada bagi pertolongan especially dlm pelajaran..aku takkan berjaya tanpa korg :)

haha, lawak gila masa hari result tu,,pagi2 tu bangun gosok baju  then berazam taknak nangis hari tu, hahaha kununnyee..baru masuk dewan dah sebak, haha..then dgr pulak cikgu kata straight A's 24 orang jaaaaaaa..air mata bergenang..then cikgu sebut sorang2 nama budak  straight A's..10 org kemudian, nama aku takde lg, then bila cikgu panggil nama  Farah aku dah start nangis..nama aku takde ke??? haha, tiba2 cikgu sebut nama aku, Alhamdulillah..turun pentas, peluk afiah..baru nak nangis then adik dia yang alaala Bradley James tu pandang, terus kontrol  macho, haha..

happy hari tu sbb boleh jumpa kawan2..Nadzrin and Imran sudah mula nampak kemanlyan mereka,haha..Nuqman semakin kurus, mesti hensem nanti hahaha..and abang Shafiq hensem, mcm Salman Khan, hahaha..and aku sesangattttttttttttttt happy bila dapat tahu kelas kitorang, 3 BESTARI, yg selalu kena marah ngan cikgu, yang hari tu kena brainwash paling lama dari kelas2 lain *3jam*, kelas yg dikatakan tak serius menjadi kelas paling ramai straight A's..ya ALLAH, happy sangatttttt

ALHAMDULILLAH :)

Harap2 tahun depan 3 Bestari will still be friends, eventhough ramai yang nak pindah kann..hope our friendship will last till Jannah..jaga batas pergaulan sesama kita and Allah will protect our friendship..

INSHA-ALLAH :)

THE MEMORY LANE
 girls of 1 AMANAH


few boys of 1 AMANAH

The making of video sukan :)

Bestarians <3

May our friendship last forever :) muka lepas kena  brainwash semua, hahah

.. I LOVE YOU ..

1 comment: