Wednesday, November 27, 2013

MENYAKAI AFTER A VERY LONG TIME

Assalamualaikum
Hey guys! dah lame gilegilegilegilegilecrazygilegile aku tak update blog aku yg chantek lg ohsem ni..mesti korg rindu aku en en en.................................fine

so first, I have a very small favour to ask u guys

Michael, Calum, Luke (mine) and Ashton

DO SUPPORT 5 SECONDS OF SUMMER AS THEY'RE LIKE THE COOLEST AND THE CUTEST BOYBAND afteronedirection EVER! AND THEIR SONG-HEARTBREAK GIRL, SANGAT DABOMB

okay, sorry gila sikit..lupa makan ubat hari ni...ngeh 
So, life in asrama? takyah la kot? balik2 cite yg sama gak...pagi2 bgn berebut bilik air, bgn lambat  lintas turn org, subuh dalam dorm, then gi sekolah homework tak siap cikgu bebel then makan kat DeMa, balik dorm tidur, prep petang tidur, prep malam tidur, light off masak maggi, homesick call mama nangis2 akhirnya berat aku naik 3 kilo T.T

#letih la aku camni

oh and Alhamdulillah, aku dapat jd pengawas :) but then great people ramai haters kan? ada la sorang brader kecik dlm kelas aku ni bunyi "ain semua dia nak, baju biru dia pakai, purple dia pakai(baju PRS) , hijau taknak ain?" pergghhh, cara dia cakap memang sarcastic and dia cakap kuat gila ayam..then ada la jugak bunyi ain gila kuasa sume tu kan..ada jugak ugut cara 'baik'..ain2 nanti jadi pengawas jangan la report kitorang eh? spot check bg la tau eh? tau takot, sedar bawak barang haram --'

all I can say is, I'm not that happy staying there..but nak wat camne kan? next year je tinggal so aku kena sabar and redha, hahaha...but aku start jadi MC masa kat BRaInS and aku sangatsangatsangat suka jd MC..eventhough aku still menggigil mcm parkinson each time pegang mic but each time aku dpt partner yg sgt boleh diharap, haha

hmmm, that's all kot..lepas2 ni aku update lg eh, tata <3

don't give me that hensemgilanampaklesungpipit smile 
my heart already shattered to pieces because of you T.T

No comments:

Post a Comment