Friday, September 23, 2011

Concerts

Assalamualaikum,

just nak cakap yang nanti ada 2 konsert gempak kat KL ni..memang la aku TAKKAN dapat pegi nya tapi aku nak pegi!! tapi tak tau nak pegi mana satu..duadua aku suka..


1st- Westlife Gravity Tour
Westlife Live in KL(AP File Photo)

yang ni serius aku nak pegi..aku dah la dari zaman tadika ribena lagi dengar lagu diorang..lagu uptown girl, my love,i lay my love on you semua tu aku dah hafal dah..konsert ni untuk album baru diorang GRAVITY.. 

Date and time: FRIDAY 7 OCTOBER 2011, 8.30PM
Venue: THE PUTRA INDOOR STADIUM, BUKIT JALIL
ticket:RM355, RM255, RM155, and RM95

agak la tiket dia..nak perginakpergi tapi aku yakin gila yang father aku tu tak bagi pergi..pastu konsert dia nak dekat dengan exam akhir tahun pulak tu..tapiii,WESTLIFE dah lama tak datang Malaysia,tah bila pulak dia nak datang..

2nd - K-pop in Malaysia!

yang ni konsert,gila best..bukan senang nak kumpul artis korea ramairamai macam ni ... namanama besar lak tu..yang ni pon aku nak pegi gilagila.. nak tengok 

GDragon!

oh my jiyong! 
nak tengok GD,nak tengok GD..sape sayang aku? tolong la bawak aku jumpa dia..desperate nih,hahaha

pastu nak tengok TEEN TOP

gambar teen top takleh lagi besar dari GD so aku kecikkan,hahaha..suka diorang ni,nak tengok ricky yang comelcomel pakai topi tu..nak tengok diorang nyanyi Supa Luv ngan No More Perfume On You live..mesti gempak kan? diorang dah la comel...

tapi serius aku cakap,tercekik aku bila tengok harga tiket
RM588, RM438, RM288 dan RM138
pergghh,gilaa bhai..

macam mano ni? duadua aku nak pergi tapi duit takde..and aku tau bapak aku takkan bagi pergi tapi mana tau kan..apa salahnya aku decide dulu nak pergi yang mana..mana tau ada miracle happens kan? tibatiba bapak aku nak sponsor pergi dan balik kan? aku nak pilih yang mana ni?!!

No comments:

Post a Comment