Friday, September 23, 2011

Kim Heechul

waaa,Kim Heechul yang kacak dah masuk army!! 2 tahun bhai tak dapat tengok dia nanti..dah ridu dah ni,macam mana ni? adoyai,aku dah la baru je jatuh cinta kat dia,tibatiba dia ditarik..sobsob,sedih nya.. dugaan bercinta,biasalah..hahaha..bangang je tengahtengah malam ni..tapi serius,dah rindu dah ni..oh Kim Heechul,tak lengkap Super Junor takde kau..

time rambut dia camni la,aku start jatuh chenta..baru sebulan macam tu..kacak kan dia buat rambut macam ni?

hari tu tengok kat tv kata heechul masuk army.rambut dia yang kacak tu jadi camni..takpe la comel gak..dia Capang (afiah jumat)..GD PON BOTAK SEKARANG! iklan jap pasal kwon jiyong..tekejut kot..

and sekarang dia macam ni! sian dia,habis la hitam kulit dia yang putih gila macam baby tu..

2 tahun lagi baru jumpa dia..argghh,lamanya!! takpetakpe kalau jodoh tak ke mana,hahaha.kidding..tak best la SuJu takde Kim Heechul,tak lengkap..

iklan tadi sambung balik..ni la muka GD bila botak..tadaaa!

hahaha,comel tak,comel tak? comel sebenarnya kalau dia senyum tapi dia buat muka hodoh nak buat macam mana..maybe sebab aku takde kot time tu,sebab tu la masam je..hahaha

disebabkan aku dah banyak merepek je skang,aku nak stop dulu la..inshaALLAH nanti aku tulis lagi..
ASSALAMUALAIKUM and good night,sweet dream!

No comments:

Post a Comment