Friday, September 23, 2011

SepetSepet yang comel :D

Assalamualaikum semua..

hari ni aku nak cakap pasal Putera Idaman aku,hahaha..every girls mesti ada Putera Idaman masingmasing kan? ada yang suka kulit putih (Mrs.Kim),ada yang suka gelapgelap (Mrs.Lee),ada yang suka capangcapang,hahaha yang ni aku tak perlu terangkan kot,tak kisah la asalkan kacak kan? ada ke perempuan bayangkan bakal putera dia hodoh? takdenya,aku yakin..

aku pulak suka yang macam mana? mesti la yang SepetSepet hahaha..naknak bila dia senyum terus tak nampak anak mata...yang tu memang aku gila habis..contoh si Sepet yang comel

1.my Kwon Jiyong @ GDragon
yeah,aku mengaku,aku obses dengan dia.hahaa

memang aku suka gila la orang yang mata Sepet ni.. nasib baik la aku tak suka kat sorang  budak F2 yang mata gila sepet macam cina kat sekolah aku..kalau tak habis la..girls 2 Best semua cari boys kelas Farob..

lepas tu,aku suka gila orang yang ada lesung pipit..orang yang tak kacak/comel akan jadi kacak/comel bila ada lesung pipit.. sape ada benda ni memang aku cair la..contoh :

2.Choi Siwon SuJu
hamek kau,lesung pipit dia gila dalam..  aku takkan percaya kalau korang cakap korang langsung tak cair..

kat sekolah aku ada sorang abang ni hitam macam kopi..tapi bagi aku dia la paling hensem kat sekolah sebab dia ada 2 lesung pipit yang lagii menawan dari choi siwon..kitorang panggil dia abang Lesung Pipit (LP)

warna kulit pulak aku suka yang tak hitam dan tak putih..biasabiasa je.
nampak tak?kulit dia tak putih tak hitam but still hensem kan?

Okayy,bonus gilaa la kalau dapat yang Prince yang ada senyuman yang gilagilagilagila sweet sampai nak terkena kencing manis awek dia setiap kali tengok di senyum..

- Kyuhyun !!

1st pic:


2nd: 

3rd:
sweet tak anak orang ni? sweet gila kan? tu la aisyah dengan fatin berebut gila..tengok gambar 3,dia buat muka macam tu pun boleh jadi sweet,apa kes? ini ori punya sweetness la..

okayla dah panjang la scroll..nak cakap yang semua ni khayalan aku je tau..aku suka gila kalau dapat lelaki yang ciriciri fizikal dia macam ni..memang tak bagi keluar rumah la,hahah..kalau korang tak setuju sila la bagitau ye? have a nice lunch readers !


3 comments: